1. Rituál „vyprázdnění kosti“ praktikujeme pro:

2. Mezi systémy ukládání informací můžeme zařadit tyto:

3. Na základě možností předchozí otázky - kterým vzorem se v současném systému řídí většina studentů po celém světě:

4. Většina lidí se s maximální efektivitou učí tímto jedním systémem (procentuálně) v kombinaci s ostatními:

5. Jakým způsobem lze zjistit dominantní a sub-dominantní systém učení u nás nebo u klienta?

6. Z jakého důvodu je pro nás dobré do procesu studia zařadit kreativní projevy?

7. Pod zkratkou NPVO se skrývá význam:

8. Do které fáze NPVO můžeme zařadit hrubý obsah knihy, včetně nadpisů kapitol a ilustrací?

9. Variabilita označení při tvorbě poznámek a zápisků znamená:

10. Jaké jsou časy „Cirkadiánního“ vstřebávání učiva?

11. Pro zvýšení efektivity vstřebávání nových informací a technik můžeme použít:

12. „Krizové“ studium znamená:

13. Jakým způsobem se dá zjistit individuální využitelnost čehokoliv, co se rozhodneme studovat:

14. Kvalitní syntéze by mělo předcházet:

15. Ze studenta se stává učitel, který ve fázi mistrovství již sám nestuduje.

16. Celková únava, pocit izolace a časná prokrastinace může značit:

17. „Předstírej a staneš se tím!“

18. Pokud si v životě nemáme možnost „hrát“, chybí nám plnění:

19. Karma je princip __________ a pokud máme špatnou karmu, máme ________________.

20. U studia výjimečně neplatní princip - „Lepší je konzistence, než intenzita.“

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *