1. Rituál „vyprázdnění kosti“ praktikujeme pro:
2. Mezi systémy ukládání informací můžeme zařadit tyto:
3. Na základě možností předchozí otázky - kterým vzorem se v současném systému řídí většina studentů po celém světě:
4. Většina lidí se s maximální efektivitou učí tímto jedním systémem (procentuálně) v kombinaci s ostatními:
5. Jakým způsobem lze zjistit dominantní a sub-dominantní systém učení u nás nebo u klienta?
6. Z jakého důvodu je pro nás dobré do procesu studia zařadit kreativní projevy?
7. Pod zkratkou NPVO se skrývá význam:
8. Do které fáze NPVO můžeme zařadit hrubý obsah knihy, včetně nadpisů kapitol a ilustrací?
9. Variabilita označení při tvorbě poznámek a zápisků znamená:
10. Jaké jsou časy „Cirkadiánního“ vstřebávání učiva?
11. Pro zvýšení efektivity vstřebávání nových informací a technik můžeme použít:
12. „Krizové“ studium znamená:
13. Jakým způsobem se dá zjistit individuální využitelnost čehokoliv, co se rozhodneme studovat:
14. Kvalitní syntéze by mělo předcházet:
15. Ze studenta se stává učitel, který ve fázi mistrovství již sám nestuduje.
16. Celková únava, pocit izolace a časná prokrastinace může značit:
17. „Předstírej a staneš se tím!“
18. Pokud si v životě nemáme možnost „hrát“, chybí nám plnění:
19. Karma je princip __________ a pokud máme špatnou karmu, máme ________________.
20. U studia výjimečně neplatní princip - „Lepší je konzistence, než intenzita.“